tisdag 9 oktober 2012

Hösten i bilder

Hösten är här (har varit ett tag) och alla fina färger med den!
Igår tog jag med kamera & barnvagn på en promenad för att fota lite höst.

Rännösjön





Plockade med mig lite höstiga saker att pynta med hemma..



I Lördags hade vi våran årliga alltid så himlans trevliga moster/mamma/syster/mormor/kusin träff. För andra året i rad är vi hos Lillemor & Gunnar (minus Gunnar då den INTE är till för karlar).
Massa god mat i form av Italiensk buffé, god efterrätt, badtunna, spel osså vin... kan det bli annat än bra?! =)




Jag är så sjuuukt tacksam över denna relation och underbara släkt. Att kunna umgås och ha lika roligt allesammans/tillsammans vare sig man är yngsta barnbarnet eller mormor, det är guld värt och jag känner mig lyckligt lottad!


2 kommentarer:

  1. Ja ni verkar ha en härlig sammanhållning!! Håll kvar vid den. Varför inga bilder på sötnosen? *besviken* ;-) Jag måste gå in och kolla genom datorn, telefonen gör inte bilderna rättvisa direkt :-) Kram!
    /Angelika

    SvaraRadera
  2. Absolut Angelika! Säger samma till dig! =)
    Haha, ja det har visst blivit lite lite bilder på Thilde på sistonne (om det nu var henne du menade och inte mig);). Känns som jag lägger in jättemycket, men då mest bara i hennes egna lilla blogg. Jag ska skärpa mig! :)

    SvaraRadera