onsdag 24 oktober 2012

Innedag!

Idag kör vi en innedag!
Var ut en sväng imorse, tack vare att vi har Axel. Men det blåste så mycket så jag bestämde ganska snart att vi skulle tillbringa större delen av dagen inne! :)
Var in på Ica och köpte ingredienser till matbröd. Ingredienser som jag ställde in i skafferiet och där har det stått! Tur att det håller ett tag, för lusten -den stora "bakamatbrödslusten, rann av mig totalt!
Ist passade jag på att ta itu med Thildes rum medan hon sov och inatt ska hon få sova för första gången i sitt alldelens egna rum.

Imorgon ska Agnetha få äran att ha henne heeela dagen och jäklarns vad jag ska städa och fixa här hemma.
2 Do listan är LÅNG!! *Göra klart Thildes rum *Städa & sortera hennes garderob *Måla väggarna i det blivande tvrummet nere *Städa övervåning *Städa nedervåning *Rensa skåp... ja det var en del av listan. Tro hur mycket jag kommer att hinna egentligen?!
Det ska bli skönt att få en hel dag för sig själv iaf. Göra sånt som man knappt hinner påbörja annars på dagarna! :)

Matlusten är det absolut inge fel på iaf...

.. och inte på den hårige lilla herrn heller. Han vet bestämt vart han ska sitta när det vankas mat och just sånna här små händer är det oftast lite rester på.. GOTT!

Älskade lilla busunge!

Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar