fredag 26 oktober 2012

Dagen igår..

Jag hann med att bocka av en och en halv sak från min "att göra lista". Bara en herrans massa bockar kvar nu! :)
Thildes rum blev färdigt och jag hann måla kanske hälften av väggarna nere. Allt tar ju så himla mycket längre tid än vad man tror och med min lust och energi jag ofta får när Thilde sover så trodde jag att hennes rum skulle bli färdigt på max en timme. Insåg ganska snart att jag inte skulle lyckas och ist tog det ca halva dagen!
Helt sjukt vad roligt det kan vara att städa och fixa ibland. Helt ärligt så tycker jag det nästan jämt nu för tiden.. hemma hos mig alltså, inte dig! ;)
Nånting konstigt hände när jag blev mamma och jag har en energi jag inte haft på flera år. I like it a looot!! =)

Lillfisen har sovit i eget rum 2 nätter nu och vaknat för första gången vid 5, halv 6 på morgonen.
Våran bebis blev helt plötsligt så mycket större och jäklarns vad tomt det vart när inte spjälsängen längre står tätt intill på natten.



Igår började pannan att strejka... igen! :( Kallt både i huset och vattenkranen betyder en massa brasa, värmeljus och raggarduschar denna helg.
Ikväll hade vi turen att bli bjuden på middag hos Syster och passade även på att låna duschen där.
Förhoppningsvis är det något billigt och snabbfixat! Pann-jä**l!!

 
Trevlig helg!
 
 

3 kommentarer:

  1. It's a pity you don't have а donate buttоn!
    Ӏ'd definitely donate to this superb blog! I suppose for now i'll
    settle for bookmarking and aԁding уour
    RSS feeԁ to my Google accοunt. I loοk forwarԁ tο brаnd new updates and
    will share thіs website ωіth my Facebook group.
    Talk soon!

    my ωeb blog :: just Click for source

    SvaraRadera
  2. I love my own laѵа tube!!.

    Here is my web site - salsaforums.Com

    SvaraRadera
  3. There's certainly a lot to find out about this issue. I like all of the points you have made.

    My page; v2 Cig review

    SvaraRadera