fredag 28 september 2012

Finland!

Inte förrän vi var inne i Stockholm och Thomas insåg att vi måste knappa in på gps:en för att komma till parkeringen på Slussen fick jag veta vad vi skulle göra! :)
Han hade bokat in oss på Birka Cruises med skaldjursbuffé på kvällen.
Sicken sambo jag har!! =) Det är inte ofta det händer (och jag måset erkänna att jag inte är den mest romantiska själv), men när det händer så är det 10 000 ggr mer värt och uppskattat än om jag blivit överaskad varje helg!



En riktig helkväll med bara vi 2 såg jag fram emot där vi var uppe lääänge. Jag sa till och med till Thomas att vi skulle vara uppe tills den sista baren stängde och sedan morgonen därpå ta världens sovmorgon.
Det sistnämnda lyckades jag med! :/
Efter maten "dog jag av" helt och då var kl 22.30. Vi skulle ner till hytten och ta något att dricka för att sedan gå upp till någon pub men sängen bara stod där och skrek, JAG VILL HA DIG!! Och jag kunde bara inte motstå, skulle bara vila LITE, och sen sov jag. Sov så hårt att jag inte ens gick att väcka.. Det var den kvällen det. Jag sov och Thomas gick runt på båten själv.
Livet som småbarnsmamma! :)

Leker fjortisar uppe på däck :)

1 kommentar:

  1. MÄH - vilken suprise!! Vad roligt! Lyllo dig som har en sådan romantiskt karl ;)
    Kram!

    SvaraRadera