fredag 21 september 2012

Nyfiken så in i...

Det går ju bra det här.  Känts helt ok att få jobba lite, få tillbaka lite vardag, få längta en massa och se fram emot ytterligare lite ledighet. =)
Bloggandet har jag lagt helt på hyllan då mina lediga dagar varit fullspäckade och kvällarna efter jobbet kännt att det varit viktigare att sitta i soffan och slappa framför tvn eller göra något annat oviktigt.. fast ändå viktigt. Det ÄR faktiskt viktigt att göra oviktiga saker ibland oxå, japp!
Inte för att bloggandet är speciellt viktigt men ändå. Jag har varken haft lust eller ork till det och då får det va! =)

Idag är det iaf Fredag och imorgon Lördag och då ska jag visst göra något. Ja, mer än så vet jag inte! Att det är jag och Thomas och att mamma ska va barnvakt vet jag men där är det stopp. Jag har fått en packlista så jag vet vad jag ska ta med men har ingen aning om vi ska sova i tält eller på hotell (hoppas inte det förstnämnda).
Jag lääängtar & är så nyfiken så jag håller på att dö! Det ska verkligen bli jättemysigt att få göra något bara vi 2 tillsammans, vad det nu är för något! Och att det behövs ännu mer nu som småbarnsförälder, ska jag inte sticka under stolen med då man lätt glömmer bort varandra och all fokus hamnar hos mini.. vilket inte är så konstigt, underbara unge!! =)
Fast ändå, man får inte glömma bort att göra saker tillsammans oxå, bara vara och rå om varandra utan blöjbyten och matning mellan varven. Det är viktigt!

Det jag undrar över just nu är -varför har T packat i den lilla lilla resväskan som han ALDRIG packat i under vår tid tillsammans?? För att vilseleda eller..

Bland våra hallonbuskar.


Nu har infravärmen kommit in till uterummet och jag ser fram emot mååånga mysiga kvällar där! :)

2 kommentarer:

  1. You are so сool! I do not think I've read something like this before. So nice to discover another person with a few original thoughts on this issue. Seriously.. thanks for starting this up. This site is something that'ѕ needed
    on the web, someone ωіth a bit οf originаlitу!


    Feel fгеe to visіt my pаge .
    .. www.sfgate.com

    SvaraRadera
  2. Aω, this was an еxtremely nice poѕt.
    Finԁing the time and аctual еffoгt to prоduce a supeгb article… but ωhat
    сan I say… I put thіngs off a whole lot and
    ԁon't manage to get nearly anything done.

    My web-site :: V2 Cigs Reviews

    SvaraRadera