fredag 8 juli 2011

Sommar & sol, bad & bilder..


Eftersom det är vovven i huset som badar mest så blir det mest kort på han. :)
Själv måste jag erkänna att jag har gått o blivit badkruka i år, även om jag såklart har tagit några dopp jag med. Det är ju trots allt skönt bara man kommit i & med tanke på vilket sjukt härligt väder vi haft ett bra tag nu så är det nästan inga problem ens för mig att hoppa i..




Hade Syster här nästan hela dagen igår, myysigt! Bad o sol i Rännösjön efter ett andra lass med skrot från garaget till Blåberget. Mjukglass och lata stunder på gräset & en väldans go middag som avslutades med ännu mera glass! Bra dag helt enkelt!! :)

Gårdagens middag blev grillspett med chorizo & grönsaker, potatismos i ugnen, sallad och vattenmelon.


 Detta blev middag för några dagar sedan. En lättsam & mycket god middag med lite mjölk till! :) 
 

Sommar!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar